cinta cintun hara :)

Friday, 18 June 2010

bad moood

sakit sgt hati aku!!!!
terbaik kot semua nk marh kan 
bukan slh aku pun xknlah hp aku 
nak letak kat aku 24 jam kt tgn aku!!!
aku xfahmlah asyik aku jer kena
marah!
tanyalah dulu jgnlah main nak serang jer!
nie dak asyik nak marh jer
hist benci sgt2...
xthulah mls dah nak pikir asyik nak
pikir jer
rase nak lari jer....
die pikir asku xde perasaan ke 
mmg ssh klu jadi ank bongsu asyik
nak kena ikut ckp family jer!!
hah tension!!
semua org pikir ank bongsu nie MANJA.DISYGI FAMILY!
APE MINTA SEMUA DPTKAN! hah pada aku
TIDAK!
lagi kena mrh lagi adelah..
semua nk besr kepalakn...
tak thu nk kata mcm mane nak bygkan..
rase nak ddk sendiri xpyh pikir sape2
mentang2lah die tue ABANG!ape die ckp semua btlkan ape yg aku kate semua slhkan!
enthlah xthu nak kate sakit sangat hati aku..
nk nangis pun ade
tapi xkot mcm kecik ati jer!!!!    
nasiplah jadi adek pada seorang
ROBEL HAMLI
kesabran sgt perlu
ade bila aku digelar adek pada
robel hamli...
:-(  

3 comments:

chekgu Moe said...

salam nurul~~

kenal lagi tak? hehe..

sabar je la ye...biase lah bile jadik adik. mmg kene marah selalu..

yang penting, cheer up!

nUrUl HaFIzaH RAmLI said...

wslm...kenal lagi...

ingatan nurul sgt baik lagi pada org2 yg saya penah jumpa....tidaj mudah lupa ^_^

chekgu Moe said...

=) malangnya, hanya di sini mampu kita bersua. harap nurul maklum. kirim salam sama nenek, puteri si cantik dan si danish. kak molie sangat rindukan mereka. lagi satu, tadi dia telefon suami kak molie, dia ade baca blog kak molie, di blog sahaja mampu kak molie luahkan. kak molie tak tahu mana dia tahu blog kak molie. apa2pun, jaga diri ya. :)

terlebih top :P