cinta cintun hara :)

Tuesday, 2 November 2010

eh eh kenapa ye???

wei LAHABAU! kenapa kau nk sibuk hal sy yer??
kau dgn sy telh ttup buku kenapa kau terperasan yer
sikit haram pun sy xckp pasal lu ye!
kau perasan kenapa??
aku sikit heran yer dgn lu nie mahu ape lagi
dari hidup sy nie! sykan xsempurna mane xlah seperti kamu yg cukup sempurna itu yer
masih gemuk mcm tong drum yer kenapa perlu
ambil tahu hal kehidupan sy yer? 
sy sedikit panas hati disini
mahu ape lagi kamu???
sy sudah tidak mahu mgambil thu hal kamu 
tolong jgn kau cuba mahu mgambil thu hal aku disini
sbb sy telah luputkan name kau daripada
celah2 otak sy ini! mahu ape lagi kau ADD aku difb
sbb ape?mahu meninjau fb sy???
sy xperlu org sepertimu dlm kehidupan sy
kamu sudah memblock sy dari fbkau
tidak perlulah lagi kau sibuk2 kan diri kau untuk masuk dlm kehidupan sy!
jgnlah cuba mahu nasihatkan diri sy yer sbb dirimu sendiri pun tidaklah btl
mane pun didiklah anakmu supaya tidak menjadi sepertimu
yg suka myibuk kan diri dgn diri org lain!
so tolong luputkanlah diri kau itu dari hidupku ini!

ok2 sy mahu ckp pasal  lain tidak lagi mahu cakap 
pasal org diatas..panas hati jadinye!
wah2 laki bini penipu ape sudah jadi??
yg sibini bergini yg si suami sebegitu!
rupa2nye kahwin guna duit haram!
beli kereta sport guna duit haram?!
dasar org xde akal!
sumpah sy tidak menhalalkan ape yg
telah kau ambil dari sy yer
sgt kurang ajar yer!
duit sy sudah dikebas dgn ganasnye!
rupanya duit itu telah digunakn unttuk kehidupan nya!
sgtlah dahyat ini pasangan!
pebohongan kamu sudah terbongkar!
hambik semua sudah tahu dgn kepura2an bini mu itu
apakah??
nobody perfect!itu keyataan.pd sy walau muka cantik or kacak sekalipun bab hati xsemestinye indah seperti zahir.ade jga yg muka biasa2 tp batin cUkUp cantik.Ade org sekeliling sy muka persis RATU cantik dunia perangai tue diaaa!!! teruk beb DENGKI,IRI HATI,CEmBURU dgn org lain BUSUK HATI DAN MCM2 LGI PEEL depa nie aduhai mcm iblis bermuka2!namun manusia dilahirkanade keistimewaan dan kekurangan tersendiri keistimewaan yg dimiliki harus dipergunakan dgn betul .namun kekuragn yg lompang sana sini klu boleh diperbaiki bagi lebih elok kan afdal gitu. kalu xboleh dibaiki reti2lah cover line jgn smpi pecah lobang!!
harus beringat yer ^_^ sgt panjang entry sy hari ini!
 

 

2 comments:

teddyuna said...

haha!!! si fynn n eddy ! bengap ambik duit org je thu! huhu

nuhara said...

yup mereka sgt bodoh!!!!!

terlebih top :P