cinta cintun hara :)

Monday, 17 January 2011

keredhaan itu perlu

aslam semua...hara dah jarang update blog...
mcm mne nak update asyik emo jer memanjang...
xbestlahkan asyik nak emo jer sape nak bca?
mmg xde sape nak bca sbb msti org bosan hara sendiri pun bca 
pun bosan nie kan plak kwn2 blog kan....ade ke org bca??
hahahhaha klu ade terima kasih :) ape mhu story?
xde ape nak story hara nak ckp pasal redha plak hari nie xde lagi emo2 sadis2
JANJI nakmau tulis sedih2 lagi :P
REDHA itu sgt perlu dlm diri hara ataw pun org lain kot
sehabis sabar,berdoa,tawakal akhirnye REDHA!
mungkin ape yg hara dpt mungkin nak mematangkan hara...ALLAH turunkan ujian
kat hara mungkin nak suruh hara belajar terima hakikat 
byk2 dekatkan diri dengan DIA selalu berdoa...
DIA suka klu kite meminta PADANYA insyallah DIA akn makbulkan doa 
kite :P mcm tue juga hara, berdoa sebyk yg mungkin
selagi ade kesempatan buatlah amal~
mne thu nnt xsempat yelah
ajal maut kat tgn TUHAN~~~semoga
ALLAH panjangkan umur hara amin!
hara belum puas lagi beribadah~~
mati tue pasti hidup tue insyaallah :)

3 comments:

A.S.T.I.N.A said...

Benar..
Yang redha itulah hakiki ketenangan di hati..
Namun itu juga yang sukar diperoleh...
Moga kita sama2 redha...
Atas ketentuan Ilahi...

Encik MamaT said...

semoga baik2 aja ya hara... :) semoga kamu tabah mengharungi liku2 hidup :)

Amni said...

semoga allah panjangkan umur dengan usia yang berkat.. insha allah dear...

terlebih top :P