cinta cintun hara :)

Wednesday, 26 January 2011

sy nak jadi perempuan mcm nie :P

Dear blog.....

salam semua......hep! jawp taw jgn xjwp dosa. jwp kuat2!
:) sy nak jadi perempuan pling malu sedunia boleh x?
tapi untuk suami sy :) gataikan xdelh just nak bgitaw jer
nak suruh mak yg crikan nakmau yg dah  kenal nnt xmlu 
mcm mak crikan sbb bile kenal mcm mne nak rase malu tue
bile xkenal malu sgt2 rase cam nak sorok bwk katil :Pbtl x?
xbtl?nak btlkan gak bercinta dlm berkahwin mesti lebih nikmat 
wah gatai sudah tapi btl ape org tua2 kate pilihan ibu tue
bwk smpi ke bhgian :) wah2 best tue....
tapi sy nak laki yg baik,soleh,mesti sempurna dimata sy..
tapi klu nak suami yg baik sy pun kena baiklah
xleh jht2 nnt dpt suami jht....huh xnak sy :P
sy xnk laki yg bile couple nak pegang2 tgn sy nakmau
even dulu sy couple mmg ade pegang2 tgn hish dh xmau dah!
nak berubh! haram takut dosa~~nak jadi perempuan baik
kena berubhkan so sy nak berubh nie :P
seronok klu mcm tue.....
:) bile nak dpt laki mcm tue yer?
xpe nak tggu org masuk minang hahahhaha
ade jodoh adelah xde pun xpe redha jelah...
insyallah ade tapi nak mak crikan nakmau cri sendiri :(
sy nak cri berkat mne taw mak punye pilihan tue yg erbaik
boleh bwk sy ke pintu heaven 
boleh pimping sy ke jln diredhai ALLAH
boleh jadi raja dihati sy 
boleh jadikan sy pemaisuri dihati suami..
wah byknye angan2 tapi untuk yg sy nak 
:) 
sy doakan sy dpy jodoh yg baik
anak2 yg soleh amin :)

4 comments:

Encik MamaT said...

wah.. hara.... semoga dapat ....

D.a.y.a.n.g said...

Dah nak kawen ker yang..?
bile nehh sile bgtau sis...

dyba gula-gula said...

amin~

Along Fiq said...

ni nk bercinta pas kwin la yer..
Ok la tu..

terlebih top :P