cinta cintun hara :)

Sunday, 20 February 2011

tip2 diet nuhara

Dear blog~~

meh hara nak kongsi tip2 diet hara...
dengan jayanye telah berjaya buat hara turub berat 
badan sebanyak 5 kg untuk bulan petama :)
banyak kan untuk bulan nie hara belum timbang lagi
tggu 1/3/11 nnt baru hara timbang lagi tgk bape
plak berat hara turun.....
happy ok :P

tip2nye ialah
pagi yg indah hara mulakan dngan teh O dan nescafe dan 2 keping roti
tgh hari yg TERIT hara mkn sup sayur & bebola ikan :)
petang hari hara minum air suam dan roti ataw biskut
malam sebelum kul 8 mlm hara mkn sup sayur dan ikan kukus :P
kalau korg nak diet boleh cuba tip2 ini ok
senang dan ringkas
klo boleh elakkn mkn berkagi seperti nasi
nak mkn boleh tapi dlm kuantiti yg sikit
mcm hara disbbkan hara dah biasa
xmkn nasi so hara xheran sgtlah 
mcm setgh org tue klo xmkn nasi bdan megigil 
so klu korg dlm golongan sebergitu digalakkn 
mkn nasi sesenduk ok :P
selamat mencuba ok 
hara boleh korg mesti boleh kan
hara mahu ambik bdn hara msa form 1 berat hanye 48 kg
:P semoga hara berjaya chayok :)

5 comments:

A.s.t.i.n.a said...

ehh naper hara perlu diett??

kan sis tgk cantik jer pipi tu... takde kembung punnn?

si para para said...

err mula mula kena tahu apa yang di maksudkan dengan diet.hehe

nuhara said...

sipari2 :heheheheh

akk astina...adek moklah :)

Along Fiq said...

berkesan ke..
kte joging 5km pn x kurg..
sbb ps blk tu tpup 5kilo nasi..
hahaha..

nuhara said...

berkesan untuk hara :)

terlebih top :P