cinta cintun hara :)

Saturday, 20 August 2011

best ke hentam blog org????

ade gak yer org mcm niekan suka mak tiri die
jer nak hentam blog org lainkan
apesal kau pikir ko hebat sgt ke???
cis hara marah plak yer~~ jgn marh2 nnt cepat tue~~
lalalala bukan nak ckp apekan xperlu kot
nak HENTAM blog org lain kot
jgn fikir blog korg tue semua hebat sgt smpi nak hentam orgkan
opp xperlu terase yer reder2 yg menjeguk disini yer..
sbb hara bukan ckp pasl korg pun..
just terbaca satu blog nie suka hati bapak die jer
nak kutuk2 blog2 yg xramai FOLLOWER 
helo secara totalnye secara peribadinye..
hara buat blog bukan nak follower yer..
suka2 nak luah segala bgikan~~
hara sendiri xsangka ade gak yg follow blog buruk hara niekan
tapi xperlulah smpi nak jadikan isu ttg hal
yg xpatut...klu xbest pun blog sesorg tue
xperlulah nak hentam bgi hara kan
hara menulis kat blog nie jangka masa yang lame bukan sekejap2
tapi klu boleh sepanjang waktu jatuh naik
diri hara nie~~~ tapi bgi setegh mereka
haish pyh nak cakp klu ade org yg mcm nie
mcm mne dunia blog nak maju klu ade org yg mcm nie??
mcm mne blogger baru yg bru nak naik
bile tetiba dah kena HENTAM  ke down dibuatnye~
so no need nak hentam2 org..
klu boleh tgk dulu kekurangan penulisan kite mcm mne
smpi kite nak hentam org lain k~~~~

2 comments:

SyuE said...

bese la hara.. org tak ade keje.
nak blagak dye byk follower lettew. ;p

nuhara said...

thu xpe hehehehe

terlebih top :P