cinta cintun hara :)

Monday, 17 October 2011

sakitnye hati!

salam semua dan salam satu malysia...

semasa hara tulis entry nie hara berkeadaan marah,sedih dan kesal!
 betul hampir menitis air mata hara xkisahlah nak kate

hara kuat nangis ke ape tapi hara sgt2 sedih bila
terbaca kisah2 KAT SINI dan KAT SINI ape salah, dosa
baby nie smpi nak buat mcm nie...xterfikir ke korg yg baby tue pun manusia
juga bukan binatang! binatang pun tahu sygkan ank! inikan pulak
manusia yg di anugerahkan oleh ALLAH akal fikiran yg lebih baik dari binatang
tapi sayang rasenye binatang lagi mulia akalnye sbb die syg anak dia...
ya ALLAH mne letak iman korg??? mna ajaran ibu bapa korg?
hara xkan slhkan mak ayah korg sbb hara tahu mak ayah korg didik korg dengan baik
iye hara xnafikan ade juga ibu bapa yg abaikan anak2 mereka...
tapi korg esti boleh fikir yg mane baik dan buruknye...
korg diberi peluang untuk melahirkan anak diberi peluang untuk menjadi seorg ibu
korg tahu tak bertapa tinggi darjat seorg ibu korg tahu x????
cukuplah korg buat dosa mengandungkan luar nikah jgn nak tambah
dosa lagi!!!smpi sggup korg bunuh baby tue!baby tue xdosa ape2 pun!
tapi korg sggup buat ank korg mcm tue....diluar sana rmi yg nak anak ade juga org yg ssh
nak mengandung nak anak tapi korg sggup buang dan bunuh anak korg!
manusia jenis ape korg nie?????adekah korg nie manusia ataw syaitan yg bertopengkan manusia!!!

hara betul emo bila membabitkan baby2 kecil klulah hara nie kaya mmg hara ambil baby nie semua
jadi anak angkat hara xkisahlah dtgnye dari mne sekurang2 nye hara tahu menhargai mereka...xmcm
korg yg zalim nie!

insyaallah esok2 klu hara berjaya dlm hidup hara,hara nak bela nasip mereka
klu2 sape yg xnak baby2 tue boleh letak kat pusat perjagaan anak2 yatim dirumah
hara yer :) semoga ALLAH tunjuk kan jaln yg benar untuk mereka nie amin!

4 comments:

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

ca sokong apa yg hara sampaikan.mmg tak berhati perot da pompuan2 yang da buang baby mcm buang sampah tu.cuba diorang tido kat tmpat pembuangan sampah,tak pon kena campak dr bangunan ape rasa? geram kan??

kalo hara bukak pusat penjagaan anak2 yatim , ca pon nak join~ =)

nuhara said...

insyaallah :) join sekali nnt yer :)

Inani said...

sedih tu memang sedih..tapi apakan daya la..hurmm..tapi kita sama2 amik pengajaran la dari apa yg berlaku tu ekk..

nuhara said...

ntl tue :(

terlebih top :P