cinta cintun hara :)

Tuesday, 29 November 2011

ala~~~~

salam semua...
hara ke tinggalan ohhh baru tahu pejabat pos
di depan rumah dah xde adoi~
baru hara perasan yg pejabat pos dah bertukar jadi kedai baju..
dengan bangganye drive kete nak pi pejabt pos sekali tgk alamak
xde dah, dah kena pi pejabt pos jauh huh!!!
tension jer rase....malu pun ade dah siap parking kete kot..
so kuncilah kete sekali pdg belakang alamak! mane pegi pejabat pos..?
rupanye selama hara xde kat rumah banyak yg dah berubah kat taman rumah nie~~
hish malu  masuk kete then pegi highway nak pi pejabat pos jauh..
dah mals nak drive egggg~~ xpelah sekali seklakan...
:)

2 comments:

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

lama sangat ke xde kat umah ni? hehe..

jom join my 1st contest~ :)

nuhara said...

hehe

terlebih top :P